Tony de Bruijn Bekledingen

Tony de Bruijn Bekledingen is een familiebedrijf dat al bijna 100 jaar het interieur van auto’s repareert of voorziet van nieuwe bekleding. Ze hebben zich gespecialiseerd in klassieke auto’s. Inmiddels heeft de 4e generatie, onder leiding van Stefan de Bruijn, het bedrijf voortgezet. Stefan kwam bij Adoptimizr met de vraag hoe wij Google Ads kunnen gebruiken om het aantal aanvragen te verhogen.

Allereerst zijn er diverse checks geweest. Er was al een account aanwezig waar een aantal campagnes live stonden. Na een grondige analyse kwamen wij tot de conclusie dat er nog diverse zaken ontbraken. Eerst hebben wij de conversie meeting juist ingesteld. In overleg heeft Adoptimizr een aantal product specifieke campagnes aangemaakt. Binnen een paar weken zagen wij de conversie al omhoog schieten.

Na een periode van 3 maanden waren ze overtuigd om een volgende stap te maken met ons. Na een nieuw keyword onderzoek hebben wij nog een aantal campagnes en advertentie groepen toegevoegd. Al snel waren er genoeg conversies om diverse zaken te gaan automatiseren. Wij zijn daarom gestart om campagnes te optimaliseren via CPA. Uiteindelijk is de CPA in sommige campagnes met maar liefst 30% gedaald.

Wij zijn nog steeds trots dat wij Tony de Bruijn Bekledingen als klant mogen hebben en de succesvolle samenwerking verder voort te zetten.

Contact

  • Klant: Sinds 2017
  • Website: www.tonydebruijn.nl
  • Locatie: Roosendaal, Nederland
  • Sector: B2B, Bekledinngen
  • Categories: Automation, B2B, Google Ads, Google Analytics, Google Search, Keyword Research