Wat is SEA? Wij leggen het uit! Jij wilt meer bezoeken naar je website krijgen, maar hoe doe je dat? Dit kan natuurlijk door middel van online marketing, maar al snel komt je erachter dat er heel veel mogelijk is. een van die onderdelen die je kan toepassen is SEA. Maar wat is SEA en [...]
Microsoft Ads import vanuit Google Ads: 5 tips waar je op moet letten Microsoft Ads is bij veel bedrijven een ondergeschoven kindje, maar toch moet je dit niet onderschatten. Zodra je gaat starten met Microsoft Ads, dan start je meestal met het importeren van Google Ads campagnes. Dit is natuurlijk een makkelijk start en zo [...]
Performance Max itemgroepen optimaliseren zo doe je dat Met de komst van de Performance Max campagnes kan je nu heel makkelijk in alle Google kanalen adverteren. De manier van adverteren gaat net wat anders omdat je geen advertentiegroepen hebt maar itemgroepen. Maar met de komst van de itemgroepen loop je ook heel vele inzichten en [...]
Google Shopping CSS partners instellen Een aantal jaren geleden kwamen er opeen alleemaal Google Shopping CSS Partners. De EU en de prijsvergelijkers vonden dat Google te veel macht had en daar moest iets aan gedaan worden. Om hoge boetes te voorkomen kwam Google uiteindelijk meet een CSS partners. Zo konden prijsvergelijkers (en snel daarna iedereen) [...]
Google Shopping Promotions instellen Ieder webshop heeft wel eens acties die je wilt communiceren naar jouw klanten. Je hebt bijvoorbeeld een kortingscode of sommige producten zijn tijdelijk in prijs verlaagd. Om dit in Google Shopping kenbaar te maken was vrij lastig, maar nu is er Google Shopping Promotions. Met Google Shopping Promotions kan je nu [...]
See Think Do Care model succesvol inzetten in Google Ads Wanneer je gaat starten met Google Ads, dan kan het soms lastig zijn waar je moet beginnen. Er is namelijk heel veel mogelijk en daarnaast zijn er ook diverse campagne type. Maar voordat je gaat starten met Google Ads, is het van belang om een […]
Microsoft Ads komt nu met Microsoft Vertical Ads
Google Ads conversies instellen voor webshop Jouw webshop staat nu eindelijk live met alle producten. De eerste conversies komen ook langzaam binnen, maar nog niet voldoende. Dan zijn er meerdere kanalen die je kan gebruiken om de conversies een boost te gebruiken. Google Ads is dan een interessant kanaal om het aantal conversies te verhogen. […]
Performance Max: Display plaatsingen inzien en uitsluiten Performance Max Display Inzichten: Stap voor stap uitleg Hieronder leggen wij uit hoe je inzichten krijgt in de display campagnes van jou PMAx campagnes. Stap 1: Rapporten In het tabbad Rapporten is er een mogelijkheid om deze inzichten te krijgen. Je gaat dus naar Rapporten -> Vooraf gedefinieerde […]
Mobiele Apps uitsluiten in Google Ads Je hebt eindelijk jouw Display campagne opgezet en een paar dagen later kijk je naar de resultaten. Je ziet dat de vertoningen enorm hoog zijn, maar je hebt maar weinig klikken. Dus jij wilt nu weten hoe dit kan. Na wat rond klikken zie je dat er heel veel […]